Rendszeres szociális támogatás pályázási határidők a 2. félévre

A második szemeszter rendszeres szociális támogatásának pályázási ideje

 

Kedves Hallgatók!

 

A második szemeszter rendszeres szociális támogatásának pályázási idejére hívjuk fel figyelmeteket.

Internetes pályázás: január 27. - február 6. éjfél
Papírleadás: február 8. - február 19.
Hiánypótlás: február 21. - március 5.

 

Kérünk Benneteket, az időpontokra nagyon figyeljetek!

 

A hiánypótlásra jogosító dokumentumok közül legalább egy igazolást kötelező leadni a papírleadási időszak alatt:
- Önkormányzati igazolás (Hatósági igazolás) az egy háztartásban élő személyekről
- a pályázó háztartásába tartozó eltartó(k) jövedelemigazolása(i)
- a hallgató saját jövedelméről szóló NAV igazolás (jövedelem hiányában az igazolást megtagadó határozat)

Amennyiben ezen dokumentumok egyike sem érkezik be a papírleadási időszak végéig, a pályázat elutasításra kerül!

 

A beadás módjáról a későbbiekben küldünk ki tájékoztatást, mivel a jelenlegi vírushelyzet minket is kérdések elé állít.

 

Sikeres pályázást kíván:
A DJB csapata