Rendszeres szociális támogatás pályázási határidők a 2. félévre
A második szemeszter rendszeres szociális támogatásának pályázási ideje
Kedves Hallgatók!
A második szemeszter rendszeres szociális támogatásának pályázási idejére hívjuk fel figyelmeteket.
Internetes pályázás: január 27. - február 6. éjfél
Papírleadás: február 8. - február 19.
Hiánypótlás: február 21. - március 5.
Kérünk Benneteket, az időpontokra nagyon figyeljetek!
A hiánypótlásra jogosító dokumentumok közül legalább egy igazolást kötelező leadni a papírleadási időszak alatt:
- Önkormányzati igazolás (Hatósági igazolás) az egy háztartásban élő személyekről
- a pályázó háztartásába tartozó eltartó(k) jövedelemigazolása(i)
- a hallgató saját jövedelméről szóló NAV igazolás (jövedelem hiányában az igazolást megtagadó határozat)
Amennyiben ezen dokumentumok egyike sem érkezik be a papírleadási időszak végéig, a pályázat elutasításra kerül!
A beadás módjáról a későbbiekben küldünk ki tájékoztatást, mivel a jelenlegi vírushelyzet minket is kérdések elé állít.
Sikeres pályázást kíván:
A DJB csapata